петък, 21 декември 2007 г.

Среща с професионалист....

Един ден обикалях центъра.Случайно разбрах ,че има един илюзионист в града.Намерих местоположението на магазина и влязох в малкото уютно магазинче.Посрещна ме човек на еъзраст с име Розен.Говорихме и в крайна сметка ми разказа че навремето са били първи дружки с Астор и други работи.След като ми презентира няколко трика си закупих няколко фокуса тестета и други.Каза ми нещо от което ми стана някак си тягостно понеже той е човек на емоцийте.Каза знаеш ли каква е разликата между мен и Дейвид Копърфийлд това са парите мойто момче.Приказвахме още малко.Също така ми беше показал някакъв стол левеатиращ на стойност от 5000 и нещо евро от специален каталог..Сами си дайте сметка ,защо не се получават нещата с това прекрасно ,но също така и скъпо изкуство.

Dan and Dave in action :)